HTML

Cipzáros blog szubjektíven a bármiről

Friss topikok

  • Iepi: Touring BMW, régebbi de hibátlan. (2012.02.24. 10:27) Gyalogosok!
  • Halálosztó Babgulyás: teljesen úgy tűnik, te bünteted magad ezekkel az arcokkal... vagy csak ihletnek kellenek?:D (2012.02.20. 00:55) Alapmű?
  • Halálosztó Babgulyás: Lassan alkesz leszel...:) (2012.02.19. 21:41) ...édesanyád..?
  • Halálosztó Babgulyás: ez egész jó lett! :) (2012.02.19. 21:35) Farsangi szörnyűségek

Címkék

Majdnem megöltem

2012.02.24. 12:57 Iepi

Jeti állt a szavát. Velem tartott a csülökevésre. Mi az, hogy velem tartott? Megevett egy lavórnyi tárkonyos csülöklevest, utána pedig egy vele sült krumplin és párolt káposztán ücsörgő első csülköt, mellébiggyesztett sültkolbásszal. Az egészet egy szilvapálinkával indította, és folyamatában öt sörrel öblögette.

Már a látványtól is kerülgette az epegörcs a szívkoszorúereket. Még a pincérek is csodájára jártak. Majdnem büszke voltam rá, micsoda zabagépet hoztam magammal. Utána horkolva aludt az autóban, míg hazafuvaroztam. Reméltem, hogy nem az anyósülésen viszi el a trombózis.

Aztán ma meghallgathattuk a munkahelyi reggeli kávé mellett, hogy:

- Én így még életembe' be nem zabáltam! Baromi jó volt! Csak még mindig nem hevertem ki! Jajistenkém, és miket össze nem álmodtam! Rémálom volt a mi utcánkba! De reggel hálistennek élve ébredtem!

Bólogattunk.

- Lehet máshogy is? - szúrtam közbe, hátha megint leköpi magát kávéval.

És bejött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cipzaros.blog.hu/api/trackback/id/tr424191974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása