HTML

Cipzáros blog szubjektíven a bármiről

Friss topikok

  • Iepi: Touring BMW, régebbi de hibátlan. (2012.02.24. 10:27) Gyalogosok!
  • Halálosztó Babgulyás: teljesen úgy tűnik, te bünteted magad ezekkel az arcokkal... vagy csak ihletnek kellenek?:D (2012.02.20. 00:55) Alapmű?
  • Halálosztó Babgulyás: Lassan alkesz leszel...:) (2012.02.19. 21:41) ...édesanyád..?
  • Halálosztó Babgulyás: ez egész jó lett! :) (2012.02.19. 21:35) Farsangi szörnyűségek

Címkék

...édesanyád..?

2012.01.23. 22:17 Iepi

 Bige felhív. Hogyaszongya:

- Én tudom, bazmeg, hogy te nem néztél gyerekkorodban magyar filmeket magyar tévén... De kérdésem van akkor is!

Bige faterjának kurvajó a házi kajszija. Ez nagyjából bármire feljogosítja Bigét. A hűtőhöz hömpölygök és töltök magamnak egy egészségeset.

- Sóhajt! - vezénylem, akár egy doktor.

- Hát figyelj. Nekem a Pogány Madonna kéne, mert a pasim már látta, én meg még nem, és ez szerinte az alapvető műveltség része...

- Jól van, megkapod, ne gizduljál, mikor jössz érte?

- De figyu, nekem SZINKRONOSAN kéne, én utálom a feliratokat...

Megoldunk mindent, Bige. Mit izgulsz?!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cipzaros.blog.hu/api/trackback/id/tr583742093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása