HTML

Cipzáros blog szubjektíven a bármiről

Friss topikok

  • Iepi: Touring BMW, régebbi de hibátlan. (2012.02.24. 10:27) Gyalogosok!
  • Halálosztó Babgulyás: teljesen úgy tűnik, te bünteted magad ezekkel az arcokkal... vagy csak ihletnek kellenek?:D (2012.02.20. 00:55) Alapmű?
  • Halálosztó Babgulyás: Lassan alkesz leszel...:) (2012.02.19. 21:41) ...édesanyád..?
  • Halálosztó Babgulyás: ez egész jó lett! :) (2012.02.19. 21:35) Farsangi szörnyűségek

Címkék

Rajtaütés, megint

2012.02.27. 09:57 Iepi

Roda visszatért! Ő az a munkatársnőm, aki úgy szokott berontani az odúmba a Zara szatyorba csomagolt ronda és működésképtelen egérrel, hogy majdnem a kezében marad a tokból kitépett ajtó.

Odú, Magyarország, 2012. 02. 27. 08:57 helyi idő szerint.

Épp a kedves többiekkel elfogyasztandó szokásos reggeli kávézásra indulnék a folyosó végén lévő "kávézó" nevű helyiségbe, amikor az ajtón berobban Roda. Szokásához híven nem sokat tököl a mondandója szavakba öntésével.

- Na, mire jutottál azzal a szarral?!

- Neked is jó reggelt - bár a kávé még nem jutott be a szervezetembe, de briliáns elmémmel összerakom az alábbi képletet: szar = egér. - A szar halott. Úgy értem, mint egér, soha többé nem használható. Annál is inkább, mert azóta diszkólámpát csináltam belőle.

- Mit? - nyikkan, tőle szokatlan módon mindössze egyszavasan.

- Na jó, túloztam. Nem diszkólámpa, és nem én csináltam, hanem az egyik haverom. De mondjuk minimalista diszkólámpának elmegy azzal a három ledjével.

- Mijével? - Roda beszédkészsége hanyatlóban van, úgy tűnik.

Belátó vagyok. Nem a dekoltázsába, bár oda is lehetne. Hanem abban az értelemben, hogy a kávé még neki is hiányzik. Így inkább irányba fordítom, hova nézzen. Működtetni kezdem a hangulatos kis lámpácskát. Milyen szerencse, hogy nem kell hazamenni érte, mert túl ízléstelennek bizonyult hozzá, hogy otthon bárhova fellógassam.

Roda nézi. Nézi.

- Ez. Kurvajó. Kölcsönkérhetem? - bólintok. - Köszönöm. De jó. Itt fogom meg? Nagyszerű. Ezt muszáj megmutatnom. - Nem mondja meg, kinek, de muszáj.

Ezután végigjárja vele az összes emelet összes irodáját, hogy megmutassa, milyen remek lámpa lett az egeréből. Igaz, nem nagyon talál sehol élő organizmusokat, mert minden épeszű a kávézóban hörpöl... Mire Roda odaér, elfogy a kávé.

És igen, ezért én vagyok a hibás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cipzaros.blog.hu/api/trackback/id/tr294213293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása