HTML

Cipzáros blog szubjektíven a bármiről

Friss topikok

  • Iepi: Touring BMW, régebbi de hibátlan. (2012.02.24. 10:27) Gyalogosok!
  • Halálosztó Babgulyás: teljesen úgy tűnik, te bünteted magad ezekkel az arcokkal... vagy csak ihletnek kellenek?:D (2012.02.20. 00:55) Alapmű?
  • Halálosztó Babgulyás: Lassan alkesz leszel...:) (2012.02.19. 21:41) ...édesanyád..?
  • Halálosztó Babgulyás: ez egész jó lett! :) (2012.02.19. 21:35) Farsangi szörnyűségek

Címkék

A monitorra is boruljon cipzár

2012.01.26. 18:10 Iepi

Eldöntöttem: mától mindig gyanús, ha valaki egy olyan széphistóriába csap bele, hogy "jajj, bedöglött a monitorom". A gyanakvásomnak meg sokáig énekelgesse, aki akarja az "Elaluszik kicsi gyanakvása anyukának elalusziiiiik... elaluszik kicsi gyanakvásaaaa...", de ha csipásan is, de ébren fog maradni, majd beleborítok három kávét...

Volt munkatárstól jött a telefonhívás, miszerint:

- Te, jajj, hát bedöglött a monitorom! - hülye voltam, hogy felvettem a telefonomat, most már mindegy...

- Neked is szia - mondtam erre én, mert épp csupán mérsékelten voltam bunkó.

- Gyere már át, és...

- Én, sehova, az kizárt dolog. Biztos vagy benne, hogy a monitor hibádzik?

- Igen! Gyere...

- Dehogy megyek - hatalmas sóhaj. - Mondjad a tüneteket.

- Hát nincs rajta kép! - akkor fess rúzzsal...

- A gép rendben van? Másik monitorral nézve van kép?

- Nincs másik monitorom! - jaaa, az infrastruktúra is probléma.

- Hogy hívják a monitort? - hüppögött, megmondta. Nem tartozik a gyártó a favoritjaim közé. 

Hatalmasat sóhajtottam, már másodjára. Vehette volna a lapot. De nem vette. Biztos drága lenne szervizbe vinni a bibis készüléket - kihívni a szervizest még drágább, én persze menjek. Nem vagyok szervizes. 

- Fogd meg azt a va... monitort. Ha még megvan a doboza, csomagold bele szépen, és hozd át ide. Meglátjuk, itt működik-e. Ha igen, akkor a videókártyád lehet a...

- Jajj, nekem ilyeneket ne mondjál, én ehhez hülye vagyok, de fogom, viszem, a doboza nincs meg, majd bebugyolálom törülközőbe, de viszem már, de drága vagy - nem vagyok!!! pont ez a pláne, hogy ingyér' játszódunk -, már indulok is, puszipuszi... - kinyomta a telefont.

Jónapompompom van...

De akkor lett csak igazán jó, amikor megérkezett. Én barom, tudhattam volna! Hiszen néhány hónapja a fülem hallatára dicsekedett valakinek az új szerzeményével.

Mint egy gyerek a saját készítésű, ajándékba szánt rajzot, úgy nyújtotta át a törülközőbe göngyölt corpus delicti-t, már az ajtóban, még sapka-sál rajta. Két kezembe fogtam a batyut, tudván tudva, itt most nem lesz segítség.

- Régóta ilyen? - érdeklődtem angyali türelemmel.

- Tegnap esett le... - kezdte sírásra görbülő szájjal.

- Honnan?!?!?! - kérdeztem, és magam is éreztem, finoman rezeg a hangom. El is sírta magát.

- Meg se nézted még! Biztos meg lehet jav...

Egye fene, benéztem a törülközőbe. Meggyőződtem róla, hogy ezt már maximum eltemetni lehet, javítani nem. Visszagöngyöltem a holttestet a puha frottírba.

- Ezt biztos, hogy nem.

- De azt mondtad...

- Azt. De ez nem monitor. Ez a kettétört néhai laptopodnak az a fele, ami a képernyő volt. Ráadásul rommá pókhálósodva. 

- Akkor ezt nem lehet megcsinálni??? - a világ dőlt össze, láttam.

- Én biztosan nem tudom. Vannak laptopszervizek, esetleg.... - kezdtem, tudva, azok se tehetnek semmit egy kettétört laptoppal, vehet újat, csak azzal már ne lábtengózzon a hetedik emeleti erkélyen, mert visszapattanni az se fog szerintem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cipzaros.blog.hu/api/trackback/id/tr433859904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása